Reklamasjon, retur og angrerett

Reklamasjon:

Du må kontakte vår kundeservice (kundeservice@kidzcorner.no) dersom du ønsker å reklamere en vare. Du har som forbruker 2 års reklamasjonsrett. Evt. krav om reklamasjon må meldes innen rimelig tid etter at du oppdaget mangel eller feil ved produktene. Hvis det viser seg at årsaken til problemet er produksjonsfeil, vil vår returavdeling godkjenne reklamasjon og du får returnere/bytte varen.

Retur:

Ved retur må varen være pakket i originalemballasjen. Du har ansvar for at varen er godt pakken slik at varen og originalemballasjen ikke blir skadet under transport. Det kan ikke aksepteres at du teiper direkte på originalemballasjen. Kontakt vår kundeservice for å få returseddel.

NB: Det er du som er økonomisk ansvarlig for at returnerte varene kommer frem til oss. Pass på at varen er godt pakket og noter kollinummer på pakken du returnerer og ta vare på kvitteringen du får fra posten/transportfirmaet.

Du bærer selv kostnader for retur, med mindre selger har misligholdt avtalen.

Angrerett:

Etter angrerettloven har du som forbruker 14 dagers ubetinget angrerett. Du trenger ikke oppgi noen grunn for hvorfor du ønsker å gå fra avtalen.

Dersom du som forbruker ønsker å angre kjøpet må du kontakte oss på kundeservice@kidzcorner.no, senest innen 14 dager fra varen er mottatt. Du kan også fylle [Angrerettskjema] 

Ved bruk av angrerett dekker kunde/kjøper returporto.

Varene skal returneres i den stand de ble mottatt i og med originalemballasjen.